کردیتینا - اعتبارسنجی بانکی

کردیتینا مرجع مقالات و مفاهیم اعتبار سنجی بانکی و استعلام گزارش رتبه و نمره ریسک بانکی

کردیتینا - اعتبارسنجی بانکی

کردیتینا مرجع مقالات و مفاهیم اعتبار سنجی بانکی و استعلام گزارش رتبه و نمره ریسک بانکی

  • ۰
  • ۰

بسیار مهم است که امتیاز اعتباری خود را به دقت زیر نظر داشته باشید. این بهترین راه برای سنجش شانس شما برای دریافت خط اعتباری است. دلیل دیگری که چرا باید امتیاز خود را ردیابی کنید این است که بدانید آیا در هنگام محاسبه امتیاز شما خطایی توسط آژانس های اعتباری رخ داده است یا خیر. این به شما کمک می کند تا به موقع جبران کنید. 

شما باید همیشه بر امور مالی شخصی خود تسلط کامل داشته باشید. به منظور کمک به شما در این هدف، ما تمهیداتی را برای شما در نظر گرفته‌ایم که امتیاز اعتباری را رایگان بررسی کنید. دانستن امتیاز اعتباری خود قبل از درخواست وام می تواند کمک زیادی به شما کند.

اگر امتیاز خوبی دارید، می توانید مطمئن باشید که درخواست وام یا کارت اعتباری شما بدون هیچ زحمتی بررسی می شود. شما حتی می توانید امتیاز خوبی را برای درخواست از بانک وام دهنده خود برای نرخ بهره بهتر و مزایای اضافی به دست آورید. از سوی دیگر، جستجوی اعتبار با نمره ضعیف باعث کاهش بیشتر رتبه اعتباری شما می شود. بیایید حتی تصور دریافت تاییدیه برای یک خط اعتباری را نداشته باشیم. بنابراین، قبل از درخواست برای یک محصول مالی، امتیاز اعتباری خود را به صورت آنلاین بررسی کنید. اگر در محدوده قابل قبول نیست، امتیاز را به دست آورید.

نکته: آژانس های اعتباری هر چند ماه یکبار امتیاز شما را بررسی و تمدید می کنند. اگر امتیاز اعتباری ضعیفی دارید، مدیریت عاقلانه پول خود را شروع کنید و برای چند ماه حقوق خود را به موقع پرداخت کنید. آژانس های اعتباری با افزایش امتیاز به شما پاداش می دهند.

  • ۰۰/۱۲/۲۱

اعتبار بانکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی