کردیتینا - اعتبارسنجی بانکی

کردیتینا مرجع مقالات و مفاهیم اعتبار سنجی بانکی و استعلام گزارش رتبه و نمره ریسک بانکی

کردیتینا - اعتبارسنجی بانکی

کردیتینا مرجع مقالات و مفاهیم اعتبار سنجی بانکی و استعلام گزارش رتبه و نمره ریسک بانکی

  • ۰
  • ۰

با توجه به افزایش نرخ بهره در سال جاری، حفظ نمره اعتباری سالم حیاتی است. امتیاز اعتباری مستقیماً بر واجد شرایط بودن شما برای وام و میزان سودی که بازپرداخت خواهید کرد تأثیر می گذارد. هر چه امتیاز اعتباری بالاتر باشد، نرخ بهره کمتر است و بالعکس. هر وام دهنده قبل از تأیید درخواست وام یا درخواست کارت اعتباری چندین عامل را تجزیه و تحلیل می کند و یکی از جنبه های اصلی بررسی امتیاز اعتبار است که می تواند به شدت شانس رد شدن وام را کاهش دهد. 

اگر وام دهنده شما را به عنوان وام گیرنده در معرض خطر فرض کند، حتی اگر درخواست شما را تایید کند، اما احتمال اینکه نرخ بهره بسیار بالا باشد، زیاد است. بنابراین، قبل از اینکه برنامه‌ای برای تأیید برنامه داشته باشید، نمرات به طور معمول بین 300-850 متغیر است. در حالی که بالاتر از 750 به عنوان یک امتیاز اعتباری خوب در نظر گرفته می شود و می تواند درخواست شما را با نرخ بهره کمتر تایید کند، امتیازات زیر 750 پیش فرض های شما را نشان می دهد که می تواند میزان سود شما را افزایش دهد. اگر امتیاز شما کمتر از 550 باشد، احتمال رد درخواست وام شما زیاد است. بنابراین، امتیاز اعتبارسنجی خود را به صورت رایگان از دفاتر اعتباری مختلف پیگیری کنید.

  • ۰۰/۱۲/۲۱

اعتبار بانکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی