کردیتینا - اعتبارسنجی بانکی

کردیتینا مرجع مقالات و مفاهیم اعتبار سنجی بانکی و استعلام گزارش رتبه و نمره ریسک بانکی

کردیتینا - اعتبارسنجی بانکی

کردیتینا مرجع مقالات و مفاهیم اعتبار سنجی بانکی و استعلام گزارش رتبه و نمره ریسک بانکی

  • ۰
  • ۰

اگر امتیاز اعتباری خوبی دارید، می‌توانید سریع‌تر و راحت‌تر از وام‌ها و کارت‌های اعتباری استفاده کنید. اکنون مال خود را بررسی کنید!

بهترین کارت اعتباری را دریافت کنید - یک امتیاز اعتباری خوب ممکن است بهترین کارت های اعتباری را برای شما به ارمغان بیاورد. یک کارت با ویژگی دریافت کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

تأیید سریع وام - یک امتیاز اعتباری خوب مانند یک بزرگراه برای درخواست وام شما عمل می کند. بانک ها ممکن است درخواست شما را به سرعت و به آسانی تایید کنند.

نرخ بهره بهتر - با پشتوانه یک امتیاز اعتباری خوب، می توانید برای نرخ بهره پایین تر وام ها و کارت های اعتباری چانه بزنید. 

وام های مقرون به صرفه تر - وام ها با هزینه های پردازش و بسیاری از هزینه های دیگر همراه هستند. شما می توانید با یک امتیاز اعتباری خوب، راه خود را برای خروج از برخی از این هزینه ها چانه بزنید.

امتیاز اعتباری خود را فوراً بررسی کنید و ببینید آیا واجد شرایط دریافت همه این مزایا هستید یا خیر.

آیا بررسی مکرر گزارش اعتباری شما امتیاز شما را مختل می کند؟

بسیاری از مردم نگران این هستند که اگر مکرر گزارش امتیاز اعتباری را پرس و جو کنند یا گزارش اعتباری خود را بررسی کنند، بر امتیاز اعتباری آنها تأثیر منفی خواهد گذاشت. این استعلام ها در واقع توسط موسسات مالی و بانک ها هنگام درخواست اعتبار جدید انجام می شود. این به عنوان "پرسش های سخت" شناخته می شود. درخواست از آنها برای انجام پرس و جوهای سخت متعدد در یک بازه زمانی کوتاه، ممکن است بر امتیاز اعتباری شما تأثیر منفی بگذارد. بانک ها و مؤسسات مالی که مرتباً گزارش CIBIL شما را بررسی و پرس و جو می کنند ممکن است نشان دهنده افزایش بدهی شما باشد یا حتی ممکن است شما را فردی تشنه اعتبار نشان دهند.

اگر شما یک پرس و جو نرم (بررسی گزارش اعتبار خود) انجام دهید، بر امتیاز اعتباری شما تأثیری نخواهد داشت. هنگامی که گزارش اعتبار بانکی خود را بررسی می کنید، نشان می دهد که شما مسئول هستید و هر گونه خطا در گزارش خود را پیگیری می کنید و سعی در اصلاح آنها دارید. اطمینان حاصل کنید که امتیاز اعتباری خود را اغلب بررسی می کنید تا اشتباهاتی را که ممکن است رخ دهد را پیگیری کنید. 

  • ۰۰/۱۲/۲۱

اعتبار بانکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی